شاید اما نه......

گپ و داستان کوتاه

شاید اما نه......

گپ و داستان کوتاه

یکی از اشعار من

رفتنش را دیدم ودر خود شکستم

مثل یک ققنوس پیر

سوختم و در خاکستر نشستم

*****

بعد از او

              در شبی سردو سیاه

وامانده در سکوت

در جستجوی بودنش

انبوه خاطرات خویش را کردم مرور

******

آغاز این سفر

افسانه ایست غریب

تلخی نمی شناخت

آکنده بود از نشاط

 گرمی یک نگاه

آرامشی عجیب

بر قلب من نشاند

این شد شروع آن

حس قشنگ من

هستی من شد و

قلبم بدان جان گرفت

خرسند زبودنش

هرروز برای دیدنش

دنیای من بدان خو گرفت  

..  

..

اما دریغ که او...

در امتداد رفتنش

با گفته ای سیاه

قلب مرا شکست

سردی آن کلام

بیگانه کرد مرا

با چشمهای او

هایل شد بین ما

دیواری از سکوت

اما شکست سکوت من

با خنده ای غریب!

****

اکنون ازآن

نهال بی ثمر

چیزی به جا نمانده 

 جز خزان.........  

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
وبساز پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

آن بهار که دستت به زنگ نمی رسید را به یاد بیاور و فراموش مکن زمانی میرسد که هر چه زنگ می زنی هیچ کس در خانه نیست تا در را به رویت باز کند این فاصله را زندگی کن


راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

من راز موفقیت را در سر زدن به دیگران ..دوستی با آنها می دانم ..مرسی از سر زدنت ....نظر یادتون نره

مملی ست پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.mamalisatworld.blogsky.com

جهان ماهواره

hamid پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ http://bestmoney.wex.ir

کسب درآمدی آسان و مطمئن از اینترنت
www.bestmoney.wex.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد